Σούπερ μάρκετ επισημαίνει με ταμπέλες τις εταιρείες που συρρικνώνουν προϊόντα αλλά δεν αλλάζουν τιμές

Σούπερ μάρκετ επισημαίνει με ταμπέλες τις εταιρείες που συρρικνώνουν προϊόντα αλλά δεν αλλάζουν τιμές

Σούπερ μάρκετ επισημαίνει με ταμπέλες τις εταιρείες που συρρικνώνουν προϊόντα αλλά δεν αλλάζουν τιμές

  • Για «συρρίκνωση» του περιεχομένου σε διάφορα προϊόντα, την ώρα που η τιμή τους δεν έχει μειωθεί, προειδοποιεί τους καταναλωτές το γαλλικό σούπερ μάρκετ Carrefour.

    Συγκεκριμένα, έχει τοποθετήσει αυτοκόλλητα στα ράφια του αυτή την εβδομάδα με τον τίτλο «srinkflation» από το srink (συρρίκνωση) και inflation πληθωρισμός)

    Ανάμεσα στα προϊόντα στα οποία τοποθετήθηκε η «ταμπέλα της ντροπής» είναι το Lipton Ice Tea, η σοκολάτα Lindt και το παγωτό Viennetta. Οι αγοραστές ενημερώνονται εάν τα μπουκάλια είναι μικρότερα ή το περιεχόμενο της συσκευασίας ελαφρύτερο.

    Η εταιρεία δήλωσε ότι ήθελε να ασκήσει πίεση στους υπευθύνους, ώστε να διατηρήσουν τις τιμές χαμηλά, σύμφωνα με το BBC
     
     
     via

espa el