Cine news: O Ράιαν Γκόσλινγκ σκέφτεται να αποσυρθεί
-
Στα πλαίσια συνέντευξής του για τη προώθηση της νέας του ταινίας "Στο Τέλος του Δρόμου", ο Ράιαν Γκόσλινγκ αποκάλυψε ότι θα ήθελε να κάνει ένα διάλειμμα από το επάγγελμα του ηθοποιού, κι ενώ δεν έχει κάποια επαγγελματικά σχέδια σε εξέλιξη, αισθάνεται ότι αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή. "Παίζω συνέχεια κι έτσι έχω χάσει τον προσανατολισμό μου. Νομίζω ότι θα ήταν καλό για μένα να κάνω ένα διάλειμμα και να επανεκτιμήσω τι κάνω και πως το κάνω. Πιστεύω πως θα μάθω κάτι απ`αυτό. Χρειάζομαι ένα διάλειμμα από τον εαυτό μου και φαντάζομαι πως το ίδιο ισχύει και για το κοινό. Όσο περισσότερες ευκαιρίες μου δίνονται, τόσο περισσότερο καταλαβαίνω πόσο εύκολο είναι να διαλυθούν όλα. Παλεύεις για ελευθερία, την αποκτάς κι έπειτα έχεις αρκετό σχοινί για να κρεμαστείς" δήλωσε ο ηθοποιός.
Η παραπάνω δήλωση μπορεί να απογοητεύσει πολλούς θαυμαστές και θαυμάστριες του Γκόσλινγκ, ωστόσο μάλλον δεν πρέπει να την πάρουμε τοις μετρητοίς... Άλλωστε, σε λίγο καιρό θα έχουμε να περιμένουμε και το σκηνοθετικό του ντεμπούτο!