Cosmo-θεωρίες σχετικότητας: Σώμα μου φτιαγμένο από πηλό...
-
Σίγουρα θυμάσαι εκείνο το τραγούδι του Νότη Σφακιανάκη που λέει σώμα μου φτιαγμένο από πηλό, κάνεις ότι θέλεις το μυαλό.
Μπορεί να έγινε τεράστιο χιτ, αλλά σήμερα θα διαφωνήσουμε με τη φράση γιατί σε βλέπω να τρως ότι σοκολατοειδές ξέμεινε όχι μόνο σπίτι σου αλλά και σε απανταχού τα ζαχαροπλαστεία του νομού.
Το καλοκαίρι πλησιάζει και όλο και περισσότεροι γράφονται στο γυμναστήριο για να βγουν φέτες στις παραλίες. Μεταξύ μας, δεν προλαβαίνουν που να χτυπιούνται χωρίς σταματημό και κάπως έτσι μέσα καλοκαιριού πιθανότατα θα τα παρατήσουν.
Όταν ρωτήσεις τον εαυτό σου Γιατί ξεκινάω γυμναστήριο" σιγουρέψου ότι η απάντηση δε θα είναι για το καλοκαίρι αλλά για σένα.
Τις περισσότερες φορές λανθασμένα ακολουθούμε τρόπους ζωής, ντύσιμο, ακόμη και απόψεις για να αρέσουμε στους άλλους. Νομίζουμε ότι οι άλλοι το προσέχουν. Το προσέχουν αλλά αυτοί που είναι επιφανειακοί. Οι υπόλοιποι σκάβουν πιο βαθιά και μόλις αντιληφθούν ότι κάνουμε πράγματα για να αρέσουμε στους άλλους κι όχι τον εαυτό μας απομακρύνονται.
Μοιάζει αυτονόητο αλλά δεν είναι. Το να ακολουθήσεις το δρόμο του γυμναστηρίου σημαίνει ότι αντιλαμβάνεσαι τις αρετές που σου προσφέρει και τους πειρασμούς που πρέπει να αποφύγεις για να τα καταφέρεις και φυσικά να το επιλέξεις συνειδητά.
Το μυαλό είναι πιο δυνατό από το σώμα αλλά για να κάνεις την αρχή σου πρέπει να νιώθεις έτοιμος. Κι όταν νιώσεις σου εύχομαι καλή επιτυχία στην νέα σου αρχή!