Cosmomiracles: Πραλίνα Φουντουκιού
-
Το μόνο πράγμα που θυμάσαι πεντακάθαρα από τα παιδικά σου χρόνια και σε κρατάει ακόμη παιδί! Τη βάλαμε στη ζυγαριά για να δουμε αν αξίζει να τη βγάλουμε από τη ζωή μας...
Θετικά
Πάει παντού γιατί έχει βολική συσκευασία!
Δε χρειάζεται ψυγείο ή κατάψυξη για να είναι απολαυστική!
Σε κάνει το ίδιο ευτυχισμένο με μια ράβδο χρυσού μόνο που δεν είναι τόσο ακριβή!
Έχεις πάντα μια δικαιολογία για να τη φας... Καλό πρωινό, μεσημεριανό επιδόρπιο, γιατί έτσι γουστάρεις!
Δε χρειάζεται συνοδευτικό για να είναι νοστιμότερη. Είναι από μόνη της τέλεια!
Διώχνει από πάνω σου κάθε είδους κόμπλεξ και βάζει στο ντουλάπι τον Ζαμπούνη αφού είναι νοστιμότερη όταν τρως ότι απέμεινε στο κουτάκι με το δάχτυλο!
Την έχεις συνδέσει με τις πιο ξέγνοιατες στιγμές της ζωής σου !
Αρνητικά
Τα 30 γραμμάρια έχουν 130 θερμίδες... Και σιγά μην νιώσεις μόνο με 30 γραμμάρια!
Δε μπορείς να τη μοιραστείς. Είναι εγκληματικά νόστιμη κι οποιαδήποτε απόπειρα μπήξιμου δαχτύλου ή κουταλιού στο μαγικό κύπελο μπορεί να σημάνει τα τύμπανα του πολέμου!
Είναι γλυκό που θα σαπίσει τα δόντια σου (όπως έλεγαν οι γονείς μας μπας και μας ξεκολλήσουν)
Κάθε κουταλιά μένει 10 στο στόμα και 10 χρόνια στην περιφέρεια, you know γύρω από τη μέση σου...
Συμπέρασμα....
Τελικά ότι είναι ωραίο στη ζωή, είναι ακριβό, ή παράνομο, ή παχαίνει... Αλλά η ζωή είναι μικρή ας της βάλουμε μεγάλες απολαύσεις! Με μέτρο όμως ε;