Cosmomiracles: Smartphone Style!
-
Smartphones: Έξυπνα τηλέφωνα ή άλλο ένα χαζό γκάτζετ;
Ας αναλύσουμε λοιπόν την εφεύρεση που έγινε λατρεία όταν έφερε μια για πάντα το internetστο τσεπάκι μας!
Θετικά
- Είσαι δικτυωμένος παντού ώστε να σε βρίσκουν όλοι με ακρίβεια μερικών μέτρων!
- Μπορείς να στείλεις αίτημα φιλίας στο γκομενάκι που έμαθες το όνομα της και δείλιασες να της ζητήσεις να βγείτε!
- Έχεις όλα τα τηλέφωνα από τα γύρω φαγάδικα σε χρόνο Dt για delivery ακόμα και στο παγκάκι της πλατείας Κολοκοτρωνιτσίου!
- Έχεις όλες τις μουσικές μαζί σου από Youtube και όλες τις επιτυχίες από το app του Κοσμοράδιο 95.1!
- Έχεις άπειρα παιχνίδια για να σκοτώσεις την ώρα σου ή chat για να μην τσατίζεσαι περιμένοντας στις ουρές εφορίας, ΔΕΗ, κτλ...
- Μπορείς να φωτογραφίσεις τα πάντα και να τα επεξεργαστείς κιόλας, για περιποιημένες selfie!
- Γράφεις τα πάντα εκεί και δε χρειάζεται να έχεις χαρτάκι εδώ , χαρτάκι εκεί, χαρτάκι παραπέρα!
- Δε χάνεσαι πουθενά! Έχεις χάρτες για όλα!
- Μπορείς να ζητήσεις τη γνώμη της κολλητής σου για εκείνο το μπλουζάκι που πέτυχες στην αγορά κι ας σπουδάζει εκείνη στην άλλη άκρη!
Αρνητικά
-Χώνεσαι στην οθόνη , βγάζεις τα ματάκια σου κυριολεκτικά και μεταφορικά και μόλις τα ξανασηκώσεις πέρασε όλη η ζωή από μπροστά σου live κι εσύ χαμπάρι δεν πήρες!
-η μπαταρία τελειώνει πριν προλάβεις να το καταλάβεις και πάντα τη στιγμή που περιμένεις σημαντικό μήνυμα ή τηλεφώνημα (Νόμος του Μέρφυ)... Τώρα εύχεσαι να είχες ακόμη εκείνο το Nokia 2310!
-Συναντάς κάποιον που δε θες να του μιλήσεις και κάνεις ότι κοιτάς την οθόνη με τόση προσήλωση που και καλά δεν τον είδες... Χρυσό μου κινητό κρατάς όχι τον μανδύα που σε κάνει αόρατο! Στρουθοκάμηλε! Ε, στρουθοκάμηλε!
- Τραβάς τόση ακτινοβολία που σε λίγο θα σε παίρνουμε αγκαλίτσα το βράδυ σαν τους φωτεινούληδες για να μη φοβόμαστε στο σκοτάδι!
- Σου πέφτει κάτω , μη φανταστείς ελεύθερη πτώση τρελού ύψους, και γίνεται χίλια κομμάτια... Όχι, δε μπορείς να το ξανασυναρμολογήσεις όπως τα παλιά καλά κινητά... Τώρα μπορείς απλώς να το κλάψεις!
-Είσαι σε παρέα ή με την καλή σου λίγο πριν τον ύπνο... Και κάθεσαι και ασχολείσαι ακόμη με αυτό! Μπράβο! Σε λίγο που θα μείνεις μόνος θα μου κλαίγεσαι πάλι!
Λένε ότι τα έξυπνα τηλέφωνα έκαναν χαζούς τους ανθρώπους... Εγώ λέω ότι δε φταίνε τα τηλέφωνα. Φταίει το μέτρο που ακόμη δε λέμε να βάλουμε... Αποτοξίνωση από το Smartphone κι όχι από Δευτέρα που τραγουδάει κι ο Κιάμος! Και μη μου πεις ότι δεν είμαστε εξαρτημένοι γιατί σε βλέπω πάλι στα χέρια το κρατάς!