Έφερε τα πάνω κάτω για άλλη μια φορά ο Μιχάλης Χατζηγιάννης!!!
-
Στο κατάμεστο Θέατρο Γης ο Μιχάλης Χατζηγιάννης για μία ακόμη φορά «έφερε τα πάνω κάτω» αποδεικνύοντας πόσο παθιάζεται και λατρεύει αυτό που κάνει…
Χιλιάδες θαυμαστές του δημοφιλέστερου καλλιτέχνη της Ελλάδας κατέκλυσαν από νωρίς τον χώρο της συναυλίας.
Ήταν λίγα λεπτά μετά τις 21:30 όταν ο Μιχάλης Χατζηγιάννης βγήκε στη σκηνή και για τις 3 επόμενες ώρες μάγεψε το κοινό με την φωνή, το κέφι, και όλες τις καινούργιες αλλά και παλιότερες επιτυχίες του.
Όσοι βρέθηκαν στο Θέατρο Γης δεν σταμάτησαν να τραγουδούν και να χορεύουν και στο τέλος της συναυλίας ο Μιχάλης Χατζηγιάννης δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τον κόσμο που του δίνει δύναμη και έμπνευση.
Επόμενο ραντεβού με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη και το Κοσμοράδιο 95.1 το Σάββατο 25 Ιουλίου στην Ασπροβάλτα…
Μείνετε κοσμοσυντονισμένοι…