Η Καίτη Γαρμπή στο Κοσμοράδιο 95,1!
-
Με αφορμή τις εμφανίσεις της στη Θεσσαλονίκη στο Magique η Καίτη Γαρμπή επισκέφθηκε το Κοσμοράδιο 95,1 όπου και παραχώησε μια αποκλειστική συνέντευξη στον Χρήστο Πολυχρονιάδη! Η αγαπημένη τραγουδίστρια η οποία είχε να έρθει στην Θεσσαλονίκη 9 χρόνια μίλησε για την συνεργασία της με τον Γιώργο Παπαδόπουλο και το κοινό της πόλης, για την νέα της δισκογραφική δουλειά, για το χρονικό διάστημα που απείχε από την πίστα, την οικογένειά της αλλά και για την συνεργασία που είχε με τον Γιώργο Μαζωνάκη.
Ακούστε ολόκληρη την συνέντευξη εδώ!