Και φέτος πάμε Octoberfest!
-
Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου
Το Octoberfest αποτελεί πλέον ένα θεσμό για την πόλη μας αν σκεφτεί κανείς πως ο εορτασμός του στη Θεσσαλονίκη χρονολογείται από το 1887.
Η μεγαλύτερη γιορτή μπύρας και φέτος διοργανώνεται στην απλόχωρη αυλή της Γεωργικής Σχολής από τις 11 το πρωί μέχρι τις 11 το βράδυ και την επισκέπτονται περισσότεροι από 6.000 άνθρωποι.
Στις εκδηλώσεις οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκομάσουν διάφορες παραδοσιακές γερμανικές γαστρονομικές απολάυσεις, άφθονη μπύρα και η μουσική μπάντα από την Αυστρία θα μας ταξιδέψει με αυστριακούς και βαβαρέζικους ρυθμούς ακόμη πιο κοντά στο Μόναχο.
Ελάτε να γιορτάσουμε μαζί!!!
Με την υποστήριξη του Κοσμοράδιο 95,1!