Κοσμοtechnology: Messenger χωρίς Facebook

Κοσμοtechnology: Messenger χωρίς Facebook

Κοσμοtechnology: Messenger χωρίς Facebook

  • Είναι γνωστό πως χρειαζόμαστε την εφαρμογή Messenger για να συνομιλούμε στο Facebook. Το αντίστροφο όμως δεν θα είναι απαραίτητο πλέον. Δηλαδή δεν χρειάζεται το Facebook για την χρήση του Messenger! Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι πλέον ο καθένας θα μπορεί να χρησιμοποιεί το Messenger ακόμη και αν δεν διατηρεί λογαριασμό στο κοινωνικό δίκτυο, αρκεί να εγγραφεί με τον αριθμό κινητού τηλεφώνου.

    Τα βήματα για να χρησιμοποιεί κάποιος το Messenger χωρίς λογαριασμό Facebook είναι τα εξής:

    1. Εγκατάσταση της εφαρμογής Messenger στο smartphone/tablet

    2. Στην αρχική οθόνη θα εμφανιστεί η επιλογή "Not on Facebook?". Επιλέξτε την και στη συνέχεια μπορείτε να εγγραφείτε στην πλατφόρμα με το όνομα, τον αριθμό τηλεφώνου και μια φωτογραφία.

    Να σημειωθεί ότι η επιλογή είναι διαθέσιμη προς το παρόν μόνο σε ΗΠΑ, Καναδά, Περού και Βενεζουέλα, αλλά θα επεκταθεί πολύ σύντομα σε όλο τον κόσμο. Είναι η πρώτη φορά, πάντως, που η Facebook "απομακρύνει" τους χρήστες από το κοινωνικό δίκτυο.