"Ο ΦΑΝΟΣ ΑΝΑΒΕΙ ΣΤΟ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ ΣΕΡΓΙΑΝΙ"
-
Ο Φανός άναψε στο Αποκριάτικο Σεργιάνι στην πλατεία της Θέρμης την Παρασκευή 8 Μαρτίου στις 20:30. Πάνω από 2000 κόσμος έδωσε το παρόν και πέρασε ένα άξεχαστο βράδυ.
Ο Σύλλογος Γηγενών Μακεδόνων Θέρμης ευχαριστεί όλους εσάς που με την παρουσία σας, το κέφι σας και το χαμόγελό σας ομορφύνατε τη βραδιά της Παρασκευής 8 Μαρτίου.
"Φέτος, νιώσαμε την ανάγκη να μαζευτούμε όλοι μαζί σαν μια οικογένεια, σαν μια παρέα γύρω από μια φωτιά, που θα μας ζεστάνει, θα μας φέρει πιο κοντά, για να τραγουδήσουμε και να περάσουμε όμορφα τη βραδιά μας. Για ακόμη μια φορά, μας αποδείξατε ότι μοιραζόμαστε τις ίδιες ανησυχίες, τις ίδιες επιθυμίες και ότι όλοι έχουμε τη διάθεση να βρισκόμαστε και να γλεντάμε παρέα.
Όλοι συμβάλλατε στο να κρατηθεί η φωτιά αναμμένη τόσο στο κέντρο της πλατείας όσο και στην καρδιά μας!!!
Χορηγός επικοινωνίας το Κοσμοράδιο 95,1 και το Plusradio 102.6 που εδώ και δύο εβδομάδες ενημέρωνε τους ακροατές του για την εκδήλωσή μας και στάθηκε σημαντικός αρωγός αυτής.
Σας ευχαριστούμε όλους που βρίσκεστε δίπλα μας σε κάθε μας προσπάθεια!!!"
Καλή Αποκριά!