Ο Πάνος Κιάμος συνάντησε τους φίλους του!

Ο Πάνος Κιάμος συνάντησε τους φίλους του!

Ο Πάνος Κιάμος συνάντησε τους φίλους του!

  • Για άλλη μια φορά το Κοσμοράδιο 95,1 έδωσε  ραντεβού στο Mast σημείο αναφοράς για όλους τους ακροατές του  και η συνάντηση ήταν μοναδική!

    Ο Πάνος Κιάμος επέστρεψε με νέα δουλειά και επισκέφθηκε την Θεσσαλονίκη για να την παρουσιάσει σε όλους τους φίλους του. Όλοι οι θαυμαστές του αγαπημένου τραγουδιστή βρέθηκαν στο Mast όπου μπόρεσαν να τον απολαύσουν από κοντά. Ο Πάνος Κιάμος ευδιάθετος όσο ποτέ και με το χαμόγελο στα χείλη παραχώρησε μια αποκλειστική συνέντευξη στο Κοσμοράδιο 95.1 και στον Χρήστο Πολυχρονιάδη όπου και μίλησε για τον νέο του δίσκο, για τις εμφανίσεις στην Αθήνα, για το τρίτο παιδί που περιμένει, για το πώς είναι πλέον να ζεις έχοντας οικογένεια, για τις συνεργασίες του και υποσχέθηκε πως σύντομα θα ανέβει και Θεσσαλονίκη πριν το τέλος της χρονιάς.

    Αμέσως μετά το τέλος της συνέντευξης υπέγραψε αυτόγραφα σε όλους και φωτογραφήθηκε με τους θαυμαστές του!