Octoberfest στην Γερμανική Σχολή Θεσσαλονίκης!!!

Octoberfest στην Γερμανική Σχολή Θεσσαλονίκης!!!

  • Υπό την Αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης
    και του Γενικού Προξενείου της Γερμανίας


    26 Σεπτεμβρίου 2009.
    Η μεγάλη μέρα του Octoberfest!!!
    Φέτος στη μεγάλη γιορτή μπίρας, θα δοκιμάσετε τις παραδοσιακές, γερμανικές, γαστρονομικές απολαύσεις. Η άφθονη μπίρα και η μουσική μπάντα "4BUAM" από το Graz της Αυστρίας θα σας ταξιδέψει με αυστριακούς και βαβαρέζικους ρυθμούς... ακόμη πιο κοντά στο Μόναχο!!!
    Σας περιμένουμε από τις 11 το πρωί μέχρι τις 11 το βράδυ στην αυλή της Γερμανικής Σχολής Θεσσαλονίκης για να γιορτάσουμε μαζί...
    Η παρουσία σας τιμή μας!!!

    Διοργάνωση : ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΙΛΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Προβολή και Επικοινωνία : ΝΕΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ