Πανικός με τους Boys + Noise στο Factory!
-
Λατρεύεις να τους ακούς, αλλά θέλεις και να τους βλέπεις...
Το αδιαχώρητο στην κυριολεξία επικράτησε στο Factory την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου στο event που πραγματοποίησε το Κοσμοράδιο 95,1 με τους Boys + Noise!
Από πολύ νωρίς οι fans του αγαπημένου συγκροτήματος έδωσαν το παρόν για να τους απολαύσουν από κοντά και φυσικά έμειναν ευχαριστημένοι μιας και τα τρία αγόρια έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό τραγουδώντας όλες τις μεγάλες τους επιτυχίες και πολλά άλλα τραγούδια με τον κόσμο να τους αποθεώνει και μάλιστα κάποιες θαυμάστριες δεν δίστασαν να τους πετάξουν και αρκουδάκια!
Οι Boys + Noise στο τέλος ευχαρίστησαν το κοινό της Θεσσαλονίκης λέγοντας πως είναι το καλύτερο και το πιο θερμό!