Παρέες μέσω app - Επιχειρήσεις αναλαμβάνουν να μας βρουν φίλους

Παρέες μέσω app - Επιχειρήσεις αναλαμβάνουν να μας βρουν φίλους

Παρέες μέσω app - Επιχειρήσεις αναλαμβάνουν να μας βρουν φίλους

  • Nεοφυείς επιχειρήσεις και εφαρμογές, οι οποίες βοηθούν να σχηματιστούν πραγματικές φιλίες, αναδύονται όλο και περισσότερο στις ΗΠΑ και την Ευρώπη.
    Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο βοηθούν τους χρήστες να βρουν παρέες φίλων με «παλιομοδίτικους» τρόπους: με διά ζώσης συναντήσεις και άλλες διοργανώσεις εκτός Διαδικτύου. Μάλιστα, όπως δηλώνουν οι ιδρυτές της εφαρμογής 222, η οποία ασχολείται με το συγκεκριμένο αντικείμενο, πρόκειται εν μέρει για λύση στην «αποτυχία» των τεχνολογικών κολοσσών να ενώσουν τον κόσμο ψηφιακά. Εξάλλου, ως αποτέλεσμα της πανδημίας και της υβριδικής εργασίας, ο κόσμος και ιδίως οι νέοι παλεύουν περισσότερο από ποτέ με τη μοναξιά, εν μέρει διότι απορροφώνται από την τεχνολογία.

    Πολλές από αυτές τις εφαρμογές δηλώνουν πως λειτουργούν με εντελώς διαφορετικό τρόπο από τις δημοφιλείς εφαρμογές εύρεσης συντρόφου, οι οποίες μπορεί να ενισχύουν την επαφή με το κινητό και προβάλλουν έναν ατελείωτο αριθμό πιθανών ενδιαφερόμενων. Απεναντίας, «αυτές οι εφαρμογές πρέπει να στηρίζουν ένα περιβάλλον χαμηλών τόνων με επίκεντρο τις ομαδικές σχέσεις, όπου ο καθένας μπορεί να συνδεθεί μέσω κοινών ενδιαφερόντων», δήλωσε χαρακτηριστικά στο Business Insider ο Cliff Lerner, ένας εκ των ιδρυτών της εφαρμογής Saturday, η οποία επίσης δραστηριοποιείται στον κλάδο.

    «Ένα από τα προβλήματα είναι ότι οι υφιστάμενες εφαρμογές κοινωνικοποίησης δημιουργήθηκαν από μηχανολόγους, οι οποίοι προσπαθούσαν να επιλύσουν τα θέματα με έναν πολύ ορθολογικό τρόπο και η ζωή δεν προχωρά ορθολογικά. Για να βρεις φίλους, ερωτικούς συντρόφους, επαγγελματικούς εταίρους, ό,τι ευκαιρία έχεις κατά νου, οφείλεις να βγεις στον κόσμο και πρέπει να γνωρίσεις όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα μπορείς», τόνισε από την πλευρά της η Eteri Saneblidze εκ των ιδρυτών της αντίστοιχης εφαρμογής The Breakfast.

    Μάλλον είναι ειρωνικό ότι πολλές από αυτές τις ομάδες και τις εφαρμογές βασίζονται σε τεράστιο βαθμό στο Instagram, το TikTok και άλλες ψηφιακές πλατφόρμες προκειμένου να διαφημιστούν και να «φτάσουν» στους ενδιαφερόμενους. Πάντως, στις σχετικές διοργανώσεις, οι οποίες μπορεί να είναι ακόμα και μικρές συναντήσεις για να διαβάσει κανείς ήσυχα το βιβλίο του, η ενασχόληση με τα κινητά φέρεται να είναι χαμηλή.

    Άλλοι βέβαια πιστεύουν ότι αυτές οι εταιρείες πρέπει να βρουν καλύτερη ισορροπία μεταξύ διαδικτυακών και διά ζώσης συναντήσεων: «Η ανάπτυξη διά ζώσης κοινοτήτων με αντίστοιχο τρόπο με τις ψηφιακές είναι σχεδόν απίθανη, θεωρώ», σχολίασε ο Marlon Nichols, ιδρυτής της MaC Venture Capital. Εξού και φαίνεται πως δεν έχουν πεισθεί όλα τα venture capitals για τις προοπτικές αυτών των επιχειρήσεων.

    via