Πες το με ένα τραγούδι: Αυτός
-
Αυτός - ONIRAMA
Αυτός αυτός, ο άλλος μου ο εαυτός αυτός έχει ανάγκη τη νύχτα και τη μέρα σου, την καλημέρα σου και το δικό σου φως… αυτός έχει ανάγκη απ’ τα μάτια σου και τα γινάτια σου… έχεις στα χέρια σου το γέλιο και το κλάμα του, αυτό είναι το δράμα του να είσαι γη και ουρανός! Κι εγώ που μπορώ τον κόσμο ν’ αλλάξω, να γίνω πουλί και να πετάξω… σε κοιτάζω όταν κοιμάσαι, από ποια ταινία να’ σαι… μίλα μου, εγώ είμαι αυτός!
Αγαπημένοι Onirama μ’ ένα τραγούδι γεμάτο συναίσθημα που μας αγγίζει. Γιατί φαντάσου να υπάρχει στ’ αλήθεια αυτός ο άνθρωπος. Αυτός που θα κάνει τα πάντα για σένα!
Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι είσαι μ’ έναν άντρα που είναι και γοητευτικός και αστείος και sexy και όλοι σου λένε τα καλύτερα μόλις τον γνωρίζουν. Ωραία όλα αυτά… πώς όμως ξέρεις ότι αυτός είναι ο ιδανικός για σένα; Έχεις βρει πράγματι τον άντρα της ζωής σου ή μήπως εξιδανικεύεις πρόσωπα και καταστάσεις λόγω έρωτα και ενθουσιασμού; Ιδού λοιπόν αυτά που πρέπει να προσέξεις ώστε να καταλάβεις αν αξίζει να ονειρεύεσαι.
Πρώτα απ’ όλα πρέπει να σ’ αγαπάει γι’ αυτό που είσαι. Να αποδέχεται τα όποια ελαττώματά σου και να μη θέλει να σ’ αλλάξει. Τώρα βέβαια αν σου πει κάτι για το καλό σου, εννοείται μην το πάρεις στραβά. Επίσης, πρέπει να είσαι προτεραιότητα στη ζωή του. Ακόμα κι αν δουλεύει ατελείωτες ώρες ή λείπει στο εξωτερικό, πρέπει να νιώθεις ότι θέλει να σου δώσει, θέλει να μοιραστεί πράγματα μαζί σου και ότι κυριαρχείς στη σκέψη του.
Ένα άλλο ενδεικτικό σημάδι είναι να περνάτε καλά ακόμα κι όταν είστε χαλαροί και δεν κάνετε κάτι ιδιαίτερο. Πολύ σημαντικό ρόλο παίζει φυσικά και το χιούμορ. Το να γελάτε μαζί και να σ’ αρέσουν γενικά τ’ αστεία του είναι ωραίο και συγχρόνως και αφροδισιακό.
Ακόμα ξέρεις πως είναι αυτός αν είναι εκεί για σένα για ό, τι κι αν προκύψει. Αν τον εμπιστεύεσαι ή καλύτερα σου εμπνέει εμπιστοσύνη (μιας και για κανέναν δεν μπορείς να βάλεις το χέρι σου στη φωτιά). Αν όταν είστε χώρια, σου λείπει. Αν χαμογελάς και μόνο που τον σκέφτεσαι. Αν χαμογελάς και τώρα που διαβάζεις αυτές τις γραμμές, γιατί κάτι απ’ αυτά σου τον θυμίζει.
Πάνω απ’ όλα πάντως, έχε κατά νου ότι ο έρωτας και οι σχέσεις δεν είναι ούτε μαθηματικά, ούτε βασίζονται 100% στη λογική. Εμπιστεύσου λοιπόν τον εαυτό σου και ακολούθησε το ένστικτό σου. Όταν κάτι είναι σωστό, το νιώθεις. Κάτι μέσα σου το λέει, αν είναι πράγματι αυτός.
http://www.youtube.com/watch;v=Xiu4S-k7jvU