"Τάμτα : επιστρέφει με νέο album αλλά και στο S Club"
Η Τάμτα μίλησε στο Κοσμοράδιο 95,1 και στον Τάσο Ριζόπουλο για την επιστροφή της στο S Club, για την νέα της δισκογραφική δουλειά αλλά και για την Eurovision.
Για τη δισκογραφική της επιστροφή με το album «Θάρρος ή Αλήθεια»: «H καινούρια δουλειά θα κυκλοφορήσει αυτό το μήνα. Έχουν γράψει εκτός από τον Δημήτρη και τη Βίκυ που συνεργάστηκα και πολλοί αξιόλογοι δημιουργοί οι οποίοι είναι νέοι άνθρωποι με διάθεση. Για το τραγούδι του Αλκαίου : «Είδα Eurovision. Τώρα ότι μου άρεσε και τρελάθηκα για το κομμάτι δεν μπορώ να σου πω. Θα ήταν μεγάλο ψέμα. Απλά πιστεύω ότι ίσως να ήταν το πιο κατάλληλο κομμάτι για τη Eurovision. Για το αν θα πήγαινε Eurovision : "«Δεν μου έχει γίνει πρόταση. Όταν θα γίνει θα το συζητήσω με χαρά όπως την προηγούμενη φορά. Και φυσικά αν υπάρχει ένα καλό κομμάτι…». Για την επιστροφή της στο S Club : " «Μείναμε δύο εβδομάδες εκτός και την Πέμπτη 18/3 ανοίγουμε!!! Είμαι πολύ χαρούμενη, δεν περίμενα να το έχουν έτοιμο τόσο γρήγορα. Όταν υπάρχει θέληση, όμως, όλα γίνονται." Για την συνεργασία με τον Σάκη Ρουβά : "«Δεν το γράψαμε μαζί το κομμάτι. Γράψαμε ο καθένας ξεχωριστά. Προέκυψε τελευταία στιγμή από τον Δημήτρη Κοντόπουλο που έγραψε τη μουσική και τη Βίκυ Γεροθόδωρου που έγραψε τους στίχους. Ήταν ακριβώς πριν ξεκινήσουμε τις εμφανίσεις μας και ήταν πολύ καλό για μένα. Είμαι πολύ χαρούμενη γιαυτήν την συνεργασία!!!