TV stories: Music School, η συγκίνηση της Ευρυδίκης και τα λάθη του Γ. Θεοφάνους
-
H Ευρυδίκη δεν έκρυψε τη συγκίνησή της κατά τη διάρκεια της προσπάθειας που κατέβαλε μια από τις μαθήτριές της, ερμηνεύοντας ένα δύσκολο τραγούδι. Πρόκειται για «Τα δειλινά» σε στίχους του Χαράλαμπου Βασιλειάδη και μουσική του Γιώργου Ζαμπέτα, με το οποίο η μαθήτρια της Κατερίνα κατάφερε να «αγγίξει» την ίδια τόσο ώστε να την κάνει να δακρύσει.
Ο Γιώργος Θεοφάνους από την άλλη, μιλώντας για το Music School όπου είναι και αυτός δάσκαλος αναφέρθηκε σε λάθη του παρελθόντος αναφορικά με μια απόρριψη ενός καλλιτέχνη που τώρα είναι σούπερ σταρ . Συγκεκριμένα είπε: "Έναν αδίκησα πάρα πολύ όταν μου φέραν το cd του πριν από 25 χρόνια. Το πήρα, το άκουσα, τον είδα, ήταν πάρα πολύ όμορφος και του λέω αν ακούγεσαι τόσο καλά όσο σε βλέπω θα κάνεις τρομερή καριέρα. Σε μερικές μέρες ξανασυναντηθήκαμε. Του πήγα το cd πίσω και του λέω αυτό που ακούω δε με ικανοποιεί, νομίζω δε θα κάνεις τίποτα. Ήταν ο Σάκης Ρουβάς. Έχω συνεργαστεί με τον Σάκη τόσες φορές, και τώρα κάνουμε τον Ηρακλη μαζί. Θέλω να σου πω σαφέστατα ότι όλοι κάνουμε λάθη".